تجربه ی شخصی من

نمیدونم چرا وقت نمیکنم بیام این صفحه رو رونق بدم در حالیکه پرم از ناگفته هایی که در این زمینه هست.

 

دوستای عزیزم...

من همیشه از دوران نوجوونیم به ناخن های بلندو سوهان کشیده علاقه ی زیادی داشتم.ولی متاسفانه هیچ وقت ناخنام بلند نمیشد .راه های مختلفی رو امتحان کردم ولی هر روز دریغ از دیروز.تا این که بنا به دلیلی راهی مطب پزشک گیاهی شدم.در خلال بیان دردی که داشتم در مورد ناخنامم از دکتر خوبم راهکار خواستم.جناب دکتر هم پیشنهاد استفاده از کرم ناخن الماس رو کرد .

 

باورتون میشه که واقعا استفاده از این کرم ناخن جواب داد.ومن حالا ناخنای محکمی دارم که به راحتی نمیشکنه؟؟؟؟

 

این کرم واقعا معجزه میکنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پزشکی
برچسب‌ها: تجربه ی شخصیکرم ناخن الماس

تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393 | 3:42 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.